Tuesday, September 24, 2013

Tööriistad

http://www.soficraft.com/epood

http://www.byroomaailm.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=29594&category_id=317283&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=1
Mingid valikud on ikka vanades tuttavates e-poodides: hbpl.eu, hammond.ee ja kunsti.ee. Vbl on neid veelgi ja kus kõige soodsam, ei oskagi öelda. Ise ostsin hbpl.eu-st paberivoltimisaluse koos noaga (suur hinnaga 30€) ja akrüülploki ka (neid seal oli mitmes suuruses ja hinnas), giljotiini ehk trimmeri ostsin hammond.ee-st, sealne versioon meeldis kuna sai lisaks sirgele lõikele ka erineva lainetava servaga pabereid lõigata ja isegi murdejooni teha (siis veel voltimisalust mul polnud)

i Kui mina oma valikut tegin, sain aru, et Sizzixi ja Cuttlebugi puhul polegi sisulist vahet, vaid pigem disain (elik kuidas välimus meeldib) ja see, et kui vaja kaasas kanda või kui vähe ruumi, on Cuttlebug parem. Mul seda vajadust polnud, välimuselt meeldis Sizzix rohkem ja seda ka oman. Olen väga rahul. lõiketerad ja mustriplaadid sobivad mõlemale ühesugused
ina eelistan ka Sizzix masinat, nõustun Mallega. Olen kasutanud ka Spellbinderi Grand Calibur, mille lõigatava pinna suurus on A4. Mulle väga meeldivad Spellbinderi lõikemotiivid, kuid need suuremad spetsiaalselt Grand Galiburile mõeldud lõikemotiivid on liiga suured Sizzixi masinale. Samas polnud minu jaoks see masin nii stabiilne kui sizzix. Sizzixi juures on hea ka see, et lõigatavate materjalide valik on suurem, kui teistel. Sizzixil on ju ka kangalõikamiseks lõikemotiivid.
http://www.youtube.com/watch?v=AfeRhvtMaGQ

No comments:

Post a Comment